مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تشکیل اتاق فکر تولید با حضور صاحب‌نظران عرصه صنعت

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فرشاد مقیمی در حاشیه برگزاری اتاق فکر تولید که با حضور برخی از وزرا و معاونان سابق وزیر صمت و صاحب‌نظرانی از عرصه بخش خصوصی برگزارشد، گفت: راهکارها و چالش‌های رونق تولید در کشور با محوریت حمایت و صیانت از تولید ملی در اتاق فکر مورد بررسی قرار می‌گیرد و سیاست‌های احصاء شده با تکیه بر خرد جمعی صاحب‌نظران جهت طرح در مراجع تصمیم‌ساز با حضور وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت ارائه خواهد شد.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: سیاست‌های کلان اقتصادی و صنعتی نظیر اصلاح سیاست‌های تجاری و ارزی، ریسک سرمایه‌گذاری در کشور، بازنگری درحقوق ورودی، افزایش هزینه تمام شده تولید، مدیریت ارزی دربخش صنعت و… از جمله موضوعاتی است که دراین سلسله نشست‌ها مطرح و راهکارهای اجرایی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مقیمی بهره‌مندی از تجربیات صاحب‌نظران عرصه صنعت و اقتصاد را در رفع موانع و چالش‌های پیش روی تولید ضروری برشمرد و گفت: محدودیت‌های بین‌المللی همواره اقتصاد و صنعت ما را نشانه رفته است وما با بهره‌مندی از تجربیات دهه‌های گذشته می‌توانیم با قدرت بیشتری از تحریم‌های فعلی عبور نماییم.
گفتنی است، « اتاق فکر تولید» به میزبانی معاونت امور صنایع با حضور صاحب‌نظرانی از عرصه تولید و صنعت برگزار شد.
در این نشست به‌صورت تخصصی به موضوع اصلاح سیاست‌های تعرفه‌ای با محوریت حفظ تولید و اشتغال صنعتی و رفع چالش‌های این بخش پرداخته شد و راهکارهای پیشنهادی نیز جهت کاهش آسیب‌های احتمالی به صنعت کشور مورد بررسی قرار گرفت.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا