مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پخش برنامه تخصصی موتورسواری در شبکه ورزش سیما

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مازیار ناظمی بعد از دیدار با احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما گفت : از نگاه حمایتی آقای دکتر شیعه تشکر میکنم و مقرر شد با بررسی لازم و مشاوره و مطالعه اولیه، بزودی برنامه اختصاصی رشته اتومبیلرانی و موتورسواری از این شبکه تولید و پخش خواهد شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت : در ملاقاتی که با اکثر قهرمانان و پیشکسوتان این رشته داشتم از نبود یک برنامه اختصاصی این رشته گلایه مند بودند و خوشبختانه در ملاقاتی که با مدیر محترم شبکه ورزش سیما داشتم این برنامه فعلا یکبار در ماه پخش خواهد شد.

ناظمی گفت: البته این برنامه به جز پخش های زنده است و با هدف معرفی بیشتر جذابیت های این رشته و در بخش های مختلف مربوط به ایران و افتخارات و رویدادهای این رشته در تهران و استانها تهیه و پخش خواهد شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: بدون تردید حضور موثر و مناسب این رشته در رسانه ملی و سایر رسانه ها در جذب حامیان مالی و کمک به رونق کسب و کار این رشته بسیار موثر خواهد بود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا