مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنیاد حامیان استاندارد تاسیس شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، نیره پیروزبخت، با اشاره به اهمیت تاسیس تشکل های مردم نهاد خیریه غیرانتفاعی در دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی ، گفت: این قبیل نهادها، علاوه بر فعالیت موثر در کشورمان در مراکز پژوهشی سایر کشورهای جهان و حتی در دانشگاه های تراز اول دنیا با نیت جهت ‏دهی به کمک ‏های معنوی و مادی خیرین عرصۀ علم و فناوری فعالیت می کنند.

پیروزبخت با اشاره به وظایف تبیین شده پژوهشگاه استاندارد در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد اعلام کرد: پژوهشگاه استاندارد اقدام به تاسیس “بنیاد حامیان استاندارد”، به عنوان تشکل مردم نهاد غیرانتفاعی در سطح  ملی نموده است.

 رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تقدیر از فعالان بخش صنعت و خدمات در کشور که داوطلبانه در این بنیاد فعالیت دارند، تصریح کرد: مهمترین هدف این بنیاد، بهره گیری از هم فکری صاحب نظران و پیشکسوتان صنایع در اجرایی شدن قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و نیز بهره مندی از نیت خیر و انگیزه ‏های والای انسانی خیرین و نیکوکارانی است که قصد کمک به پیشرفت و تعالی نظام استاندارد و تقویت و توسعه زیرساخت‏ های علم و فناوری در زمینه استانداردسازی کشور را دارند.

پیروزبخت یادآور شد: سازمان ملی استاندارد ایران در تمامی زمینه های علمی، تخصصی و فکری و حتی برنامه ریزی و سیاستگذاری از ظرفیت بخش خصوصی به صورت داوطلبانه استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه الگوی این بنیاد براساس اصول اخلاق حرفه ای اسلامی و مشارکت افراد متخصص، پژوهشگر و صنعتگر و سایر داوطلبان فعال در عرصه‌ های علمی، پژوهشی و نیز زیرساخت ‌های توسعه صنعتی در سایر کشورهای جهان طراحی شده تصریح کرد: اساسنامه آن اخیراً مطابق قوانین و مقررات کشور به تصویب هیات موسس بنیاد رسیده و هیات امنای آن تشکیل شده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا