مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آمار فروش جهانى موتورسيكلت در سال ٢٠١٩/ وضعيت جهانى صنعت موتورسيكلت در پسا كرونا

با وجود ثبت فروش 60.1 میلیون دستگاهی در سال 2019، بازار جهانی موتورسیکلت 1.6 میلیون کاهش یافت و پیش بینی برای سال 2020 روشن و آفتابی نیست.

به گزارش موتورسيكلت نيوز، تمام فعالان اقتصادی، سال 2020 را به عنوان سخت ترین سال از زمان پایان جنگ جهانی دوم، با عمیق ترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ 1929، به یاد خواهند آورد. با این حال، برای اکثر کشورها، به دلیل ترکیبی از عوامل، این بحران خيلى سريع بهبود خواهد يافت.

با تمرکز بر صنعت موتورسيكلت، در کشورهایی که بهبود اقتصادی سریع پس از کوئيد ١٩ دارند، موتورسيكلت هدف نهایی حمل و نقل فردی را نشان می دهد. يك رکورد جدید از مشتریان جدیدی که پیش از این هرگز دوچرخ سواری نکرده اند. اين بر اساس واقعیات و مصاحبه هایی که در این ماه با نمایندگی های اروپایی در ایتالیا، اسپانيا و فرانسه انجام داده ایم است.

مردم تأیید می کنند که وسیله شخصی بیشتری را برای حمل و نقل جستجو مى کنند و اسکوتر بهترین است. همچنين افرادی که در حال حاضر متخصص موتورسیکلت سواری هستند، تأیید می کنند که آرزو می کنند پس از سال ها مسافرت با دوچرخ را دوباره تجربه كنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا