مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کمپین های انجمن موتورسيكلت و دوچرخه ايتاليا و EICMA برای تشویق استفاده از موتورسيكلت و مقابله از تحرك در دوره بهبودى

به گزارش موتورسيكلت نيوز، هشتگ usaledueruote#، (از دو چرخ استفاده کنید) پيام کمپین راه اندازی شده توسط ANCMA (انجمن ملی تولیدکنندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم جانبی ايتاليا) و EICMA، مهمترین نمایش بین المللی در این بخش است.

این کمپین از ديروز (٧ مى٢٠٢٠) به طور همزمان در سکوهای دیجیتالی سازمان هاى تبلیغاتى و تولیدکنندگان به همراه يك لوگوى اختصاصى و یک ویدئو در پروفایل های شرکت هاى بی شماری که به این ابتکار پیوسته اند آغاز شد. در هفته های آینده، این موضوع با شعار “Mettiamoci in salea” (اجازه دهید تا زین شود) از طریق محتوای ویژه بیشتر و تصاویر هماهنگ شده در چند موضوع متمایز توسعه خواهد یافت.

رئیس ANCMA، پائولو مگری گفت:

دوچرخه، اسکوتر و موتورسیکلت پایداری بیشتر محیط زیست، زمان مسافرت سریع تر در مسافت های کوتاه و طولانی و پارکینگ آسان را تضمین می کند. اين وسايل نقليه همچنین به خوبی برای حمل و نقل مناسب هستند و تأثیر کمتری در ترافیک شهری دارند ولى به شدت تحت تأثیر وسایل نقلیه عمومی قرار دارد.

ماگری افزود: وسایل نقلیه دو چرخ، نمادی جمعی از شروعى جدید بعد از جنگ جهانی دوم بودند و می توانند یک بار دیگر اینگونه باشند. ما ابتکار عملى برای حمایت از بخشی که به شدت تحت تأثیر تعطيلى ها قرار گرفته است داريم و برای همین ما همچنان از دولت مشوق هاى خريد را درخواست می کنیم. همچنين پيام ما به کسانی که از دو چرخ استفاده می کنند نیز است؛ به کاربران بالقوه یا برای شهروندانی که دوچرخه یا موتورسیکلت خود را در پاركينگ هاى منازل رها كرده اند.

این منجر به پیشنهادی است که از فیلم احساسی کمپین شده است:

شما ممکن است شیوه حرکت را تغییر دهید و شور و اشتیاق ما حتی می تواند به عادت جدید شما تبدیل شود.

کل “بسته” ابزارهای ارتباطی کمپین #usaledueruote نیز برای سایر کاربردهای موقت و افزایش دید در رسانه ها، اینترنت و از طریق شبکه های اجتماعی به صورت رایگان در دسترس است.

فيلم
نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا