مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

كارخانه TVS برند معروف انگليسى نورتون را خريدارى كرد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، بعد از اینکه جگوار لندروور بخشی از Tata Motors شد، این جديدترين معامله توسط یک شرکت آسیایی براى به دست آوردن یک برند انگلیسی است.

ونو مدیرعامل مشترک TVS گفت:

نورتون فرصتی بی حد و حصر برای مقیاس جهانی در اختیار ما قرار می دهد و ما پشتیبانی کاملی از نورتون برای به دست آوردن عظمت و شكوه آن انجام خواهيم داد.

نخستین بار رویترز گزارش داد که توافق نامه ای حاصل شده است و TVS قول می دهد تا برند انگلیسی را که توسط استوارت گارنر رئیس اجرایی نورتون مديريت می شود را احیا کند.

تى وى اس در برخی از معروف ترین مدل های نورتون از جمله Commando ،Dominator و V4 RR سرمایه گذاری خواهد کرد.

بحث و گفتگو بین TVS و شرکت حسابداری BDO – که به عنوان مدیر نورتون عمل می کرد – در اوایل سال جاری شروع شد و سرانجام این شرکت انگلیسی که توسط جیمز لانسون نورتون در سال 1898 تأسیس شد، در ژانویه به تى وى اس رسید.

ونو گفت TVS در هند با ارزش 1.8میلیارد دلار در بازار فهرست شده است. همچنين نورتون همچنان هویت متمایز خود را با برنامه های تجاری اختصاصی و خاص حفظ خواهد کرد. تى وى اس موتور با همکاری مشتریان و کارمندان در ایجاد موفقیت و پیشرو بودن برند Norton Motorcycles همکاری می کند و ما امیدواریم که در سال های آینده با هم در سطح جهان رشد کنیم.

همچنين (Rothschild) به عنوان مشاور مالی TVS در این معامله عمل کرد، در حالی که موسسات حقوقی Khaitan & Co و Slaughter و May مشاوره حقوقی ارائه دادند.

گفته مى شود كه نورتون در حالی که به شکایات مربوط به سفارشات تحقق نیافته پرداخته بود، در پرداخت طلبکاران و قبض مالیات سنگین تلاش کرده بود.

نورتون و صاحب قبلی آن، استوارت گارنر، به دليل تخلفات تحت بازجویی قرار گرفتند و دستگیر شد.

با این خرید، نورتون به دومین برند تاریخی انگلیس تحت مالکیت هند تبدیل می شود.

تى وى اس همچنین شریک BMW است و با مارک آلمانی در مدل هايى مانند BMW G310R و G310GS و TVS Apache 310RR sportbike همکاری می کند.

این یکی از جالب ترین سرمایه گذارى های سازنده موتورسیکلت در قرن اخیر خواهد بود و منعکس کننده برجستگی و پیشرفت سریع شرکت TVS Motor و هند در بازار بین المللی دو چرخ است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا