مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی موتورسيكلت به‌صورت آنلاین صادر می‌شود

به گزارش موتورسيكلت نيوز، روش اینترنتی درخواست گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی که از سال ۹۲ به‌منظور فراهم کردن رفاه حال مشتریان و متقاضیان راه‌اندازی شده است، اکنون با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به‌منظور پیشگیری از ابتلای هم‌وطنان به کووید ۱۹ بیش‌ازپیش از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی پیگیری و انجام می‌شود.

این اقدام در راستای هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا همزمان با پایان تعطیلات نوروز ۹۹ از سر گرفته‌شده و متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به تردد در شهر و تنها پس از مراجعه به وب‌سایت رسمی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نشانی www.taci.ir یا لینک مستقیم https://idp.taci.ir/ با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت کنند.

پس از ثبت‌نام متقاضیان، صدور گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی آغاز و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج‌شده در فرم درخواست ارسال می‌شود. این اقدامات به بازه زمانی ۷ تا ۱۰ روز کاری نیاز دارد.

بر اساس معاهدات سازمان ملل، گواهی‌نامه‌های رسمی بین‌المللی رانندگی یک و سه‌ساله خودرو و موتورسیکلت در هر کشور فقط توسط کانون‌های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون عرضه می‌شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا