مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اعلام نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سردار محمدرضا مهماندار، در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کروناو پیرو تدابیر و پیگیری‌های فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی و به منظور کنترل و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا، پلیس راهور فاتب تاکنون اقدامات مؤثر و خوبی در خصوصاجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام داده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این اقدامات مؤثر، مراجعه مالکین موتورسیکلتی که موتور آنها توقیف شده به مراکز پلیس +۱۰ است که بر این اساس مقرر گردید از روز شنبه ۹۹/۱/۲۳ تمامی مالکین و راکبین موتورسیکلت‌های توقیفی به جای مراجعه صرفاً به یک مرکز (ستاد ترخیص موتورسیکلت واقع در خلیج) می‌توانند به ۱۴۰ دفتر پلیس +۱۰ در سطح شهر تهران مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: به همین منظور شهروندان تهرانی می‌توانند از روز شنبه به نزدیک‌ترین دفتر پلیس +۱۰ مراجعه نموده و امور ترخیص موتورسیکلت خود را انجام دهند.

سردار مهماندار از راکبین موتورسیکلت خواست تا با رعایت و احترامبه قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر حفظ سلامت خود، به حقوقسایر شهروندان نیز احترام گذاشته تا شاهد وقوع تصادفات در حوزه موتورسیکلت سواران نباشیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا