مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هشدار رئيس دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى به راكبين موتورسيكلت و دوچرخه

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از تسنيم، دکتر علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز در چهارمین کنگره سلامت مردان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه توجه به سلامت در باروری مردان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: بیشتر مراقبت‌های سلامتی، معطوف به زنان است که بسیار اقدام شایسته‌ای است اما باید به این مسئله نیز توجه داشت سلامت مردان در داشتن فرزند سالم، حائز اهمیت و نیازمند توجه بیشتر است.

زالی با بیان اینکه مردان بیش از زنان در معرض حوادث ترافیکی هستند، تصریح کرد: مردانی که راکبین موتورسیکلت و دوچرخه هستند، به دلیل اصطکاکی که با صندلی این وسایل نقلیه دارند، ممکن است دچار مشکلاتی در تولید اسپرم شوند‌ که این مسائل باید به آنها آموزش داده شود.

وی همچنین درباره اهمیت توجه به سلامت مردان، اظهارکرد: توجه مردان به مباحث سلامتی فردی و اجتماعی خود کمتر از زنان است بنابراین بحث سلامت مردان یک دغدغه جدی در نظام سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه امید به زندگی در مردان حدود سه سال از زنان کمتر است، خاطرنشان کرد: مردان از سن 53 سالگی به بعد با شتاب بیشتری دچار کاهش میزان امید به زندگی به دلیل کاهش کیفیت زندگی خود، می‌شوند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا