مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

Ural Air روسی؛ موتورسیکلتی با همراهی پهپاد!

به گزارش موتورسيكلت نيوز، شرکت روسی سازنده این موتورسیکلت اتاقک دار، هدفش تلفیق سنت که همان طراحی این موتورسیکلت باشد با فن‌آوری‌های مدرن است. شرکتی که در سال 1941، در شوروی سابق تأسیس‌شد و مهارت و تجربه زیادی در ساخت این‌گونه وسایل نقلیه موتوری دارد. مهارتی که این بار با دفعه‌های پیش کمی تفاوت داشته و به همراه خود، یک پهپاد همراه با کنترل از راه دور را نیز همراهی کرده است.

این روبات پرنده دوربین‌دار که در قسمت نوک اتاقک موتورسیکلت نصب‌شده است، با یک کنترلر برای هدایت از راه دور همراه گردیده است. پرنده‌ای که شارژ آن از طریق یک کابل USB بوده و روی موتورسیکلتی قرارگرفته که امکاناتی مانند چراغ‌های کمکی مه شکن LED، مکانی مخصوص دوربین برای ردگیری راننده موتور، باربند مخصوص چمدان، چرخ زاپاس، جعبه‌ابزار و یک بیل دارد.

همه این امکانات به راننده این موتورسیکلت امکان یک سفر مهیج و جذاب آفرودی و به کمک‌راننده آن‌که داخل اتاقک می‌نشیند نیز قابلیت هدایت پهپاد را می‌دهد.

ترکیب رنگی این موتورسیکلت نیز نارنجی-مشکی بوده و با نشانی از شرکت Ural Motorcycles مزین شده است.

شرکت Ural، تنها 40 نسخه از موتورسیکلت Air را خواهد ساخت. موتورسیکلتی که دوچرخ محرک بوده و باقیمت نهایی 17,999 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع: چرخان

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا