مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تجهیز کردن شرکت ملی پست به موتورسیکلت برقی کاملا ایرانی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، حسین نعمتی شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان افزود: با توجه به پهناور بودن استان کرمان، گستردگی نقاط دسترسی به خدمات پستی در چارچوب وظایف حاکمیتی این شرکت به شکلی است که مردم به خدمات پستی دسترسی آسان داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انجام خدمات پستی در نقاط دورافتاده استان بار مالی زیادی را به شبکه پستی تحمیل می کند، از استاندار کرمان درخواست می شود که در انجام این وظیفه پست را بیش از پیش یاری رساند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به پروژه ملی اقتصاد مقاومتی  GNAF افزود: اجرای کامل این پروژه موجب استانداردسازی آدرس ها می شود و در نهایت به تسهیل ارایه خدمات مطلوب و فوری دستگاه های اجرایی به مردم می انجامد.

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی  گفت: به همین منظور درصدد آنیم تا با فراهم آوردن بستر های الکترونیکی، زمینه دسترسی آسان تر مردم به خدمات پستی و سایر خدمات دستگاه ها و سازمانها را با استفاده از درگاه پست فراهم کنیم.

نعمتی همچنین از تجهیز کردن شرکت ملی پست به موتورسیکلت برقی کاملا ایرانی خبر داد و گفت: از سیاستهای شرکت ملی پست هوای پاک  محیط سالم زندگی شهروندان می باشد و تسهیلاتی در این زمینه ایجاد گردیده که درصورت بستر سازی در شهر کرمان جهت سرویس دهی به این نوع موتورسیکلت ها برای موزعین پست کرمان اقدام خواهد شد.

وی ضمن اعلام زیان پست استان از استاندار کرمان خواست در جلسات شورای اداری، مدیران دستگاههای اجرایی را به برون سپاری خدمات و انجام آنها از طریق پست ملزم سازد.

استاندار کرمان نیز در این دیدار گفت: خدمات پستی در جامعه از ارزشمندترین و مورد نیازترین خدمات به مردم می باشد و باید با کیفیت ارائه شود.

محمدجواد فدائی، همراهی و همدلی کارکنان پست استان کرمان را ستود و گفت: حسن خلق، مدیریت قوی و پیگیری های مداوم موجب شده موفقیت های چشمگیری نصیب استان شود و به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا