مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گروه ديده‌بان شفافيت توسط پايگاه خبرى موتورسيكلت نيوز تشكيل مى‌شود/ امضاهاى طلايى در زير ذره‌بين قرار مى گيرد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، از اين پس براى ارتقاى سلامت ادارى و رفع موانع توليد، اين پايگاه خبرى مطالبه‌گری و پرسش‌گری را به طور جدى در برنامه كارى خود قرار خواهد داد.

نژاديان عنوان كرد كه سال گذشته مهدى محسنيان استاد دانشگاه ارتباطات در نشست تخصصى دفتر مطالعات و برنامه‌ريزى رسانه‌هاى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى عنوان كرد: ‘مهم‌ترين كار رسانه‌ها ديده‌بانى قدرت است و رسانه‌ها بايد قبل از قوه قضائيه و ديگر نهادها و سازمان‌ها با شفاف‌سازى، كاشف فساد در جامعه باشند.

استاد دانشگاه ارتباطات در آن نشست گفت: رسانه‌ها هم چراغ راهنما و هم آئينه و ديده‌بان جامعه هستند و رسانه‌ها قبل از هرچيزى يكى از مهم‌ترين كارهايشان ديده‌بانى قدرت است. 

اين پيشكسوت رسانه و مطبوعات، تاكيد كرد: رسانه‌ها بايد در جامعه آئينه و هم چراغ راهنما برای همگان باشند. 

محسنيان راد تصريح كرد: امروز جهانى مقابل ما قرار گرفته است كه به شدت مقررات زدايى را پيش گرفته است.’

در ادامه محمدعلى نژاديان افزود: براى تحقق رونق توليد، به زودى گروهى از خبرنگاران حرفه‌اى را مسئول توليد اخبار تحقيقى، در خصوص موانع توليد و كشف مجارى فساد خواهيم كرد.

وى گفت: در حوزه توليد و واردات و در خصوص امضاهاى طلايى و اخذ مجوزهاى غيرقانونى ممكن است با دو موضوع مهم مواجه شويم؛ رشوه دهنده و رشوه گيرنده. حال قصد داريم اين موضوع را نيز مورد تحقيق و بررسى‌هاى مستمر قرار داده و شفاف‌سازى كنيم، تا اگر فردى بخواهد به ساحت سلامت ادارى، امنيت اقتصادى كشور و توليد ضربه بزند از كار خود منصرف شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا