مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزارى نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی در تهران

به گزارش موتورسيكلت نيوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاهی چیستا مجری و برگزارکننده، اولین نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتور سیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی با شعار حمایت از کالا و خدمات ایرانی و رونق تولید ملی از “تاریخ 24 الی 27 دی ماه 1398” در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با حمایت و همکاری کلیه سازمان ها و ارگان های دولتی و حاکمیتی و انجمن ها و اتحادیه های صنفی- علمی و همچنین با حضور فعالان و دست اندرکاران برندهای معتبر تجاری و بنگاه های اقتصادی برگزار می شود. 

این رویداد با حضور شرکت‌های برتر تولیدکننده دوچرخه، موتورسیکلت، قطعات یدکی، و تجهیزات وابسته از کشورهای مختلف جهان، در سالن A4 نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران تا 27 دیماه پذیرای علاقه‌مندان می باشد.

همچنین، در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه، پانل همکاری مشترک با برخی کارخانجات معتبر از کشورهایی چون قزاقستان، عراق و پاکستان و  جلساتی درخصوص مشکلات صنعت و برنامه زنده خبری اینترنتی برگزار می‌شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا