مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

می‌توان با تبلیغات موتورها را از کاربراتوری به انژکتوری تبدیل کرد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران،  موتور سواری در پایتخت را یکی از راه‌های کسب درآمد و اشتغال خواند و گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که موتورسواران قانون را به درستی رعایت نمی‌کنند و این وسیله برای شهروندان و راکب آن خطر آفرین شده است.

وی با تاکید براینکه هر اقدامی که بتواند در نظم‌دهی به این گروه و مقید کردن این عزیزان اقدامی را انجام دهد، پسندیده است، گفت: کمپین موتور سوار خوب که توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به راه افتاده است، با تبلیغ تشویق و اقدامات موثر می‌تواند وضعیت موتورسواران را ساماندهی کند.

صدراعظم نوری افزود: حتی می‌توان با تبلیغات موتورها را از کاربراتوری به انژکتوری تبدیل کرد و در صورت محقق شدن شرایط می‌توان با برقی شدن این موتورها بر کاهش آلودگی محیط زیست نیز تاثیر گذاشت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن استقبال از این کمپین اظهار کرد: امیدوارم افراد مختلف، موتورسواران قانونمند، علی الخصوص خانواده موتورسواران به این کمپین بپیوندند تا با تاثیر گذاری بر راکبان موتور شاهد فرهنگ‌سازی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا