مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قهرمانی تیم تهران در مسابقات موتورکراس زنان کشور

به گزارش موتورسيكلت نيوز، دومین مرحله از مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور ویژه زنان، به میزبانی هیات استان تهران در میان اسقبال پرشور علاقمند به ورزش موتورسواری در پیست کراس مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ بانوی موتورسوار برتر از استان‌های سراسر کشور ​شروع شد و شرکت کنندگان در کلاس های ۶۵ و ۲۵۰ سی سی آماتور و ۱۵۰ و ۲۵۰ سی سی حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند، این مسابقه در حالی برگزار می‌شد که ۳ نفر از زنان مقام‌دار رشته کراس به دلیل مصدومیت از حضور در این مرحله محروم بودند.

در پایان و در کلاس ۶۵ سی سی ، هستی رضایی و بهار عباسی از تهران برسکوهای اول و دوم ایستادند، در کلاس ۲۵۰ سی سی آماتور پریسا حسنی دوست از قزوین اول شد و سپیده جباری و محدثه عظیمیان هر دو از خراسان رضوی سکوهای دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس ۱۵۰ سی سی حرفه ای نیز خانم ها هستی رضایی از تهران ، مهدیس حیدرنژاد از مازندران و مهتاب پلارک از خراسان رضوی به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی حرفه ای هم فهیمه نعمت الهی از اصفهان ، مبینا عسگری از قزوین و باران هادی‌زاده از تهران بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در نهایت بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تیم استان تهران با ۷۹ امتیاز، خراسان رضوی با ۵۳ و اصفهان با ۴۱ امتیاز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا