مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سایبرکواد، موتورسیکلت چهارچرخه تسلا

به گزارش موتورسيكلت نيوز، به نقل از یاهونیوز این‌ اعلام در پایان رونمایی بزرگ از سایبرتراک که بیشتر شب به آن اختصاص داشت. با این وجود، راننده‌ای این ای‌تی‌وی یا موتورسیکلت چهارچرخه را که «سایبرکواد» (Cyberquad) نامیده می‌شود، به روی صحنه آورد و با استفاده تخته عقب وانت که به صورت شیب‌راهه هم عمل می‌کند، آن را پشت وانت سوار کرد.

ماسک توضیح داد که سایبرکواد به لطف فنربندی قابل‌تنظیم هوایی‌اش که تا ۱۰ سانتی‌متر جابه‌جایی را ممکن می‌کند، قابل جا دادن در پشت سایبرتراک است. 

ایلان ماسک گفت این شرکت قصد دارد سایبرکواد را به عنوان یک قلم انتخابی برای خریداران سایبرتراک از ابتدای سال ۲۰۲۱ عرضه کند. به گفته ماسک این ای‌تی‌وی می‌تواند  دو نفر را سوار خد کند و مانند سایبرتراک کاملا برقی است. سایبرکواد را می‌توان روی همان بستر سایبرتراک شارژ کرد. سایبرکواد دو خروجی ۱۱۰ ولتی و ۲۴۰ ولتی دارد و  یک کمپرسوری هوا هم روی آن نصب شده است.

تا به حال تسلا ویدئوهای چندانی از این ای‌تی‌وی منتشر نکرده است، اما اخیرا همان ویدئوی راندن ای‌تی‌وی در مراسم رونمایی سایبرتراک روی اینستاگرام پربیننده شده است. نکته جال در این ویدئو بی‌سروصدا بودن این ای‌تی‌وی است. اغلب ای‌تی‌وی‌ها از لحظه‌ای که روشن‌شان می‌کنید، سروصدای بلندی ایجاد می‌کنند، اما سایبرکواد تسلا آرام و بی‌صدا است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا