مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جریمه ۲۰۰ هزارتومانی راکبان موتورسیکلت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با میزان درباره طرح ساماندهی موتورسواران گفت: در ۹۰ نقطه از شهر تهران، این طرح از یک ماه پیش اجرا می‌شود.


سرهنگ رازقی درباره هدف از اجرای این طرح افزود: آموزش و فرهنگ سازی هدف اصلی ما از اجرای این طرح است. همچنین از ارتکاب تخلفات جلوگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: آموزش و توجیه موتورسواران برای ما خیلی اهمیت دارد، به همین دلیل آلبومی از تصاویر تصادف‌های موتورسیکلت‌ها و جراحاتی که به راکبان آن‌ها وارد شده است را تهیه کردیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پس از توقف موتورسواران، این آلبوم را به رانندگان متخلف نشان می‌دهیم و درباره عواقب رعایت نکردن قانون به آن‌ها هشدار می‌دهیم. همچنین در صورت نیاز رانندگان متخلف اعمال قانون و جریمه می‌شوند.

وی درباره مبلغ جریمه‌ها افزود: کمترین میزان جریمه، ۲۰ هزار تومان و بیشتری میزان جریمه که به عبور از چراغ قرمز تعلق دارد، ۲۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ رازقی گفت: تردد در خط ویژه، عبور یک طرفه، حرکات نمایشی و توقف در پیاده رو از دیگر تخلفاتی است که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی می‌شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا