مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در نظر داریم تا تعداد ناوگان موتوری را به ۸۰۰ دستگاه ارتقاء دهیم

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سرهنگ مجید رسول زاده گفت: تجهیز ناوگان موتوری پلیس با هدف ارتقاء نظم و امنیت، تسهیل در تردد، افزایش سرعت پشتیبانی و خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان در یگان های انتظامی، پليس راهور، پلیس راه و پلیس های تخصصی انجام شد.

همچنين در تيرماه ٩٨ نيز رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پاسخگویی سریع به تماس شهروندان در ناوگان پلیس ۱۱۰، تعداد ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان موتوری این پلیس افزوده شد؛ این موتورها به ال ای دی و آژیر مجهز بوده و با سرعت بالایی که دارند می‌توانند هرچه سریع‌تر خود را به محلی که شهروندان در تماس با ۱۱۰ اعلام کرده‌اند، برسانند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت به ابتکار این پلیس در راستای خدمت‌رسانی هرچه سریع‌تر و بهتر به هموطنان پرداخت و اعلام کرد: قبلاً ماموران پلیس ۱۱۰ در کلانتری‌ها مستقر بودند اما در ابتکار جدید با تغییر تاکتیک مأموران پلیس ۱۱۰ در ایستگاه‌های پلیس در میادین استقرار یافته تا فاصله بین تماس با محل مأموریت نزدیک‌تر باشد.

وی به وضعیت ترافیکی معابر تهران پرداخت و خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با توجه به اینکه یک سوم اخبار کل ایران مربوط به پلیس پیشگیری پایتخت و ۱۱۰، است در نظر داریم تا تعداد ناوگان موتوری را به ۸۰۰ دستگاه ارتقا دهیم تا با سرعت هرچه بیشتر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان قدم برداریم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا