مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هزار دستگاه موتورسیکلت به سازمان انتظامی تهران بزرگ اضافه شد

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: با تلاش فرمانده انتظامی تهران بزرگ و خیرین موجب شد که امروز هزار دستگاه موتورسیکلت به سازمان انتظامی تهران بزرگ اضافه شد.‌

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور  امروز (سه شنبه ۱۲ دی) در مراسم الحاق وسایل نقلیه یگان های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: تلاشها و کوشش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروهای انتظامی در کل کشور ما را بر آن داشت که باید چابکی و اقدامات سریع را در حوزه انتظامی شهری و برخورد قاطع با سارقین حرفه ای و کنترل آنان داشته باشیم که یکی از مطالبه ها در این حوزه چابکی و داشتن موتورسیکلت هایی که بتوانند واحدهای ما را به هدف و مقصد و جغرافیای مدنظر نزدیک کند، است.

با تلاش فرمانده انتظامی تهران بزرگ و خیرین موجب شد که امروز هزار دستگاه موتورسیکلت به سازمان انتظامی تهران بزرگ اضافه شد.‌

باید روز به روز تحرک در سازمان انتظامی را افزایش داده و آنرا توسعه دهیم و در مسیر هوشمند حرکت کنیم البته این هوشمندی باید ناظر بر تجهیزات الکترونیکی و رصد و استفاده از همکاران باهوش و مسلط بر زیرساخت ها و همچنین هوشمندسازی ساختار و رفتار باشد. 

حرکت در این مسیر بسیار مهم است که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیشران این موضوع شد.

من از همکاران خود توقع و انتظار دارم که در طرح های جدید بسیار هوشمندانه و دقیق و مقتدر و قاطع عمل کنند. 

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا