«تجربهای به قیمت زندگی»؛ گامی در راستای ارتقای فرهنگ موتورسواری در اصفهان
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامههای گسترده برای ارتقای فرهنگ موتورسواری در کلان شهر اصفهان با شعار «تجربهای به قیمت زندگی» گفت: این تبلیغات در قالب پنج طرح روی ۲۴۰ تابلو گالری شهری سطح شهر نصب شده است.
به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، سیدمهدی سجادزاده اظهار کرد: در سال جاری دو کمپین در حوزه حملونقل با موضوع موتورسواری (ارتقا فرهنگ موتورسواری) برای نیمه نخست سال و حوزه خدمات شهری برای نیمه دوم سال توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان برنامهریزی شده است.
وی افزود: با توجه به درخواست مجموعه حملونقل و با توجه به اینکه موتورسیکلت و رعایت نکردن موارد ایمنی یکی از عوامل مرگ و میر در تصادفات است، این اداره با هدف آموزش و فرهنگسازی در راستای موتورسواری یک کمپینی را آغاز کرده است.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در فصل تابستان به نسبت سایر فصول استفاده از موتور افزایش پیدا کرده است و تعداد تصادفات و تصادفات همراه با مرگ و میر نیز افزایش پیدا میکند.
سجادزاده با اشاره به اجرای برنامههای گسترده برای ارتقای فرهنگ موتورسواری در کلان شهر اصفهان با شعار «تجربهای به قیمت زندگی» با همکاری شهرداری اصفهان و سایر ادارات گفت: با توجه به اینکه اکثر موتورسواران در فصل تابستان به دلیل گرما از کلاه کاسکت استفاده نمیکنند، این کمپین در این بازه زمانی از سال اجرا شده است.
وی ادامه داد: پویش تجربهای به قیمت زندگی با محوریت فرهنگسازی برای استفاده صحیح و قانونمند از موتورسیکلت در شهر اصفهان برگزار میشود، همچنین ارائه محتوای آموزشی و فرهنگی در قالبهای مختلف هنری از برنامههای این پویش است.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مشخصاً دو مورد شایع در اصفهان از جمله سرعت زیاد موتور سواران و عبور از چراغ قرمز است، از اینرو مورد توجه قرار گرفت و چند برنامه برای این موضوعات در نظر گرفته شده است.
سجادزاده با بیان اینکه این تبلیغات شهری از دوم مرداد سال جاری آغاز شده و تا نیمه این ماه ادامه دارد، گفت: این تبلیغات در قالب پنج طرح روی ۲۴۰ تابلو گالری شهری سطح شهر نصب شده است.
وی افزود: از جمعه هفته گذشته (پنجم مرداد سال جاری) موضوع نصب این تبلیغات در گالری ۱۳ ایستگاه مترو انجام شده است، همچنین این پوستر در کابینها مترو اطلاعرسانی شده است.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: قرار است موضوع اتوبوس تندرو (بیآرتی) به موضوع فرهنگ موتورسواری اختصاص پیدا کند و این تبلیغات به مدت یک ماه (به غیر از گالری تابلوهای شهری) در سطح شهر قابل رؤیت است.
سجادزاده با اشاره به اینکه در این یک ماه برنامهریزیهایی با همکاری ذینفعان این کمپین انجام میشود، گفت: معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری، پلیس راهور استان و باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از جمله ذینفعان این کمپین هستند.
وی ادامه داد: این موضوع نخستین همکاری این اداره با باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه است.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مجموعه ظرفیتهای موجود در شهر اصفهان همچون افراد مؤثر، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، ظرفیت ادارات و دستگاههای دولتی بههمراه طرحهای تشویقی از جمله صدور گواهینامه یکروزه و اهدای کلاه کاسکت برای موتورسواران در این پویش مورد استفاده قرار میگیرد.
انتهای پیام/