مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آیا نامه‌رسانان اداره پست مجبور به خرید موتورسیکلت جدید هستند؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پیامکی مبنی بر اینکه اداره پست کشور به صورت اجبار به نامه‌رسانان خود موتورسیکلت جدید می‌فروشد به بخش تهران ما ارسال شد. در نتیجه خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نیز صحت این مسئله را از شرکت اداره پست کشور جویا می‌شود.

مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست: نامه‌رسانان مجبور به خرید موتورسیکلت جدید نیستند

محمد سلگی مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست در پاسخ این موضوع که آیا موتورسیکلت اجباری به کارمندان نامه‌رسان این اداره فروخته می‌شود یا نه اظهار کرد: این پروژه مربوط به ابتدای سال بود و اکنون زمان تحویل موتورسیکلت‌هاست.

او با بیان اینکه ما از ابتدای سال نوسازی ناوگان موتورسیکلت اداره پست را آغازکردیم و این طرح به درخواست خود این دوستان انجام شده است، زیرا موتورسیکلت قبلی آنان نزدیک به چهارسال از آن استفاده شده بود با توجه به اینکه عمر مفید این دستگاه‌ها زیر سه سال است.

مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست گفت: درخواست کارمندان نامه‌رسان برای تعویض موتور‌های جدید نیز موجود است همچنین وام قرض‌الحسنه‌ای برای خرید موتورسیکلت  در اختیار این همکاران نیز قرار گرفته و در بخش نامه نیز قید شده است که دوستان به اختیار نه به اجبار می‌توانند درخواست موتورسیکلت دهند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا