همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

آیا رتبه‌بندی شرکت‌ها در خصوص خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌ها دقیق است؟ موتورسواران چقدر رضایت دارند؟

شرکت نیکران موتور پاسارگاد، یکتاز سیکلت کویر و ایران دوچرخ به ترتیب اول تا سوم شدند. هر چند به هر حال این بررسی خالی از لطف نیست ولی واقعیت را باید دقیقا از موتورسواران جویا شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، با کیفیت‌ترین شرکت‌های موتورسیکلتی در حوزه خدمات پس‌ازفروش معرفی شد.

براساس ارزیابی‌های سنجش الزامات حوزه خدمات فروش شرکت های تولید کننده و وارد کننده موتورسیکلتی، در سال گذشته، ۴۲ شرکت عرضه‌کننده موتورسیکلت و ۵۷۳ نمایندگی مجاز مورد بررسی قرار گرفتند. که در این بررسی شرکت نیکران موتور پاسارگاد با اختلاف قابل توجه‌ای در رتبه نخست قرار گرفته است.

شاخص‌های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات فروش وسایل نقلیه، شامل ارزیابی شبکه نمایندگی‌های مجاز، ارزیابی نظام مدیریتی خدمات فروش و سنجش رضایت مشتریان است که کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو را در سه حوزه‌ وضعیت الزامات ستادی خدمات فروش، وضعیت شبکه نمایندگی‌ها و همچنین رضایتمندی مشتریان مورد سنجش قرار می‌دهد. تنها شرکتی که در همه شاخص‌ها موفق به اخذ رتبه اول شده، شرکت نیکران موتور پاسارگاد است.

طبق ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌ها  به ترتیب؛ شرکت‌های نیکران موتور پاسارگاد  موفق به کسب رتبه یک و  پس از آن، شرکت‌های یکتاز سیکلت کویر ( کویر موتور) رتبه دوم، ایران دو چرخ رتبه سوم و نیرو موتور دماوند رتبه چهارم کیفی ارائه خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع
ایسنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا