شهرام کرمی: هیچ موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان کرمانشاه موجود نیست

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: کلیه موتورسیکلت‌های باقیمانده رسوبی استان کرمانشاه تعیین تکلیف شد و هیچ موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان موجود نیست.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از میزان، شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، درباره اقدامات دادگستری استان در راستای ساماندهی فعالیت سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالا‌های موجود اظهار کرد: از انبار‌های گمرک و اموال تملیکی استان کرمانشاه به صورت میانگین هر دو ماه یکبار بازدید به عمل آمده و در نتیجه بازدید‌های صورت گرفته ضمن انجام اقدامات به موقع کالای رسوبی خاصی موجود نبوده و تنها دو دستگاه خودرو سواری بی ام دبلیو ومزدا ۳ واقع در انبار‌های اموال تملیکی استان کرمانشاه موجود است که به اتهام عضویت در شرکت‌های هرمی، توقیف و براساس نامه بازپرس شعبه ۳ بازپرسی به سازمان اموال تملیکی تحویل شده است.

 وی افزود: شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان کرمانشاه طی نامه‌ای به موجب قرار صادره، توقیف و سرپرستی اموال متهم را به ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) واگذار، و خواستارتحویل خودرو‌ها به ستاد اجرایی شده است، و متعاقب آن دادگاه حکم تحویل خودرو‌های مذکور به ستاد اجرایی را صادر کرده است.

کرمی درباره اقدامات دادگستری استان در راستای تعیین تکلیف وضعیت خودرو‌های توقیف یا ضبط شده اظهار کرد: در راستای تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و اجرای دستورالعمل ساماندهی فرایند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه دادگستری کل استان کرمانشاه طی ۶ ماه دوم سال جاری از تعداد ۸ هزارو ۱۷۴ دستگاه موتورسیکلت ۱ هزارو ۴۶۸ دستگاه بعد از بررسی دقیق پارکینگ‌ها کسر و تعیین تکلیف شده و با پیگیری‌های صورت گرفته مابقی در دو مرحله به مزایده گذاشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: در تاریخ  ۳ آبان ۱۴۰۲ اولین مرحله از مزایده انجام و نسبت به تعیین تکلیف تعداد ۱۰۰۰ دستگاه موتور سیکلت اقدام شد قریب به ۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت به فروش رفته و ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت به مالکین مسترد شده است. همچنین در مرحله دوم پس از ارزیابی توسط کارشناس راهور و استعلام سابقه‌ی سرقت از پلیس آگاهی استان و اعمال نظارت راهور در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ در حراج عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مرکز اسقاط واگذار شد و کلیه موتورسیکلت‌های باقیمانده رسوبی استان کرمانشاه تعیین تکلیف و هیچ موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان موجود نیست.

وی ادامه داد: همچنین کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های موجود در پارکینگ‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر تعیین تکلیف شده و از آماراولیه تعداد ۲ هزارو ۳۶۶ خودرو موجود در سایر پارکینگ‌های استان نیز تعداد ۲ هزارو ۲۱ دستگاه باقی مانده است که تعیین تکلیف آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

منبع
خبرگزاری میزان

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا