مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حمید ناصری: رفع توقیف موتورسیکلت در خوزستان مشروط به ارائه بیمه‌نامه شد

معاون دادستان مرکز استان خوزستان دستور داد در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ منوط به احراز دارا بودن بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه شود.


به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صفحه اقتصاد، حمید ناصری معاون دادستان مرکز استان خوزستان در نامه‌ای به مسئولان پلیس پیشگیری و راهور فرماندهی انتظامی استان دستور داد که در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ منوط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی، این دستور به همه دادسراها و روسای دادگاه‌های بخش در استان ابلاغ شده است.

دستور دادستانی مرکز استان متعاقب پیگیری مجدانه صندوق تامین خسارت‌های بدنی شعبه استان خوزستان صادر شده و در آستانه سفرهای نوروزی می تواند الگوی مناسبی برای همه مناطق کشور و کاستن از مخاطرات و عواقب ناشی از سوانح جاده‌ای برای فاقدین بیمه‌نامه معتبر باشد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صفحه اقتصاد
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا