مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

احداث پارکینگ هوشمند دوچرخه در پایانه شهدای محراب یزد

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد روند استفاده از پارکینگ هوشمند دوچرخه شخصی در پایانه‌های اتوبوس را تشریح کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، حسین نیک رخ گفت: برای استفاده از پارکینگ برای نخستین بار، لازم است ابتدا با مراجعه به کنسول، طبق مراحل ذکر شده بر روی آن ثبت نام کنید. کارت شهروندی خود را در محل کارت قرار داده و منتظر بمانید تا حساب کاربری شما توسط سیستم تائید شده و نماد کاربر ثابت شود.

وی درباره مراحل برداشتن دوچرخه نیز اظهار کرد: برای این کار باید کارت شهروندی خود را در محل کارت قرار داده و منتظر بمانید تا حساب کاربری شما توسط سیستم تائید شده و نماد کاربر ثابت شود. سپس کلید دریافت دوچرخه را انتخاب کنید و پس از باز شدن قفل، دوچرخه خود را از جایگاه خارج کرده و در پایان مجدد جایگاه را کنید نمایید.

نیک رخ با تاکید بر اینکه تا پایان انجام مراحل پارک نباید کارت شهروندی را برداشت، تصریح کرد: فاصله زمانی بین باز شدن قفل و بستن آن توسط کاربر باید حداقل ۱۰ ثانیه باشد و بعد از اتمام عملیات پارک دوچرخه، از روشن بودن نماد دوچرخه مطمئن شوید چرا که مسئولیت عدم پارک صحیح دوچرخه، بر عهده کاربر است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا