مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سردار حسینی: تاکنون حدود ۱۱۱ هزار نفر گواهینامه آسان موتورسیکلت گرفته‌اند

رئیس پلیس راهور فراجا ابراز داشت: در حال حاضر ۱۷۸ مرکز فعال در سراسر کشور در طرح اجرای گواهینامه آسان موتورسیکلت وجود دارد و خوشبختانه تاکنون حدود ۱۱۱ هزار نفر از متقاضیان توانسته‌اند گواهینامه یک روزه موتورسیکلت را دریافت کرده و این روند همچنان در جریان است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری موج، سردار سید تیمور حسینی در جلسه ارتباط مستقیم با مردم که در مرکز ۱۹۷ پلیس برگزار شد، گفت:از صبح امروز بنده و معاونات پلیس راهور فراجا به شکل حضوری و تلفنی با بیش از ۱۰۰۰ نفر از شهروندان گفت‌وگو کردیم. رویکرد ما حل مشکل این عزیزان بود و تاکید داشتیم که تا جای ممکن با این افراد همراهی شود. همچنین برخی از افراد نیز سوالات و پیشنهاداتی داشتند که به آنها نیز پاسخ داده شد. 

وی در خصوص مسائل مطرح شده از سوی شهروندان نیز گفت» یکی از سوالات مهم مطرح شده از سوی مردم موضوع وقفه پیش آمده در مورد گواهینامه پایه دو به یک بود، بر اساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این این طرح پس از ارائه به هیات دولت تصویب و مقرر شده که آئین نامه آن یکسال بعد از تصویب اجرایی شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در همین راستا نیز متقاضیان دریافت گواهینامه پایه دو به یک، می‌توانند در دی ماه سال آینده با حضور در آموزشگاه‌های سراسر کشور نسبت به دریافت گواهینامه پایه یک خود اقدام کنند.

حسینی درباره اجرای طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت نیز گفت: در حال حاضر ۱۷۸ مرکز فعال در سراسر کشور در طرح اجرای گواهینامه آسان موتورسیکلت وجود دارد و خوشبختانه تاکنون حدود ۱۱۱ هزار نفر از متقاضیان توانسته‌اند گواهینامه یک روزه موتورسیکلت را دریافت کرده و این روند همچنان در جریان است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری موج
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا