شهردار تهران مجدد برای واردات موتورسیکلت‌های برقی به چین سفر می‌کند

رئیس شورای شهر تهران گفت: طی یکی دو روز آینده شهردار تهران برای پیگیری تفاهمنامه‌ها و تبدیل آنها به قراردادها در قالب ورود موتورسیکلت‌ها و اتوبوس‌های برقی به چین سفر می‌کند؛ قرار است ۲۰۰۰ اتوبوس برقی وارد ناوگان حمل و نقل تهران شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران امروز پیش از آغاز دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز، زاکانی شهردار تهران حضور پیدا خواهد کرد و گزارشی را از پویش امید و افتخار در سال جاری و پروژه‌های انجام شده در قالب آن ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در ادامه نیز متمم بودجه 1402 به شورا ارائه خواهد شد و در صورتی که لایحه بودجه 1403 نیز آماده شده باشد این لایحه به شورا ارائه می‌شود و سایر موضوعات را در دستور جلسه خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران درباره بازسازی اتوبوس‌های جدید گفت: تعدادی اتوبوس بازسازی شده‌اند که آمار دقیقی از تعداد آنها ندارم اما به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، این اتوبوس‌ها بازسازی و وارد چرخه حمل و نقل می‌شوند.

چمران به سفر زاکانی به چین اشاره کرد و گفت: طی یکی‌دو روز آینده، زاکانی شهردار تهران برای پیگیری تفاهمنامه‌ها و تبدیل آنها به قراردادها در قالب ورود موتورسیکلت‌ها و اتوبوس‌های برقی به چین سفر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قرار است 2000 اتوبوس برقی وارد ناوگان حمل و نقل تهران شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا در بودجه سال آینده مجدداً شورا بودجه ویژه‌ای را برای حوزه حمل و نقل اختصاص خواهد داد، گفت: این موضوع بستگی به نظر اعضای شورای شهر تهران دارد و در ادامه پس از موافقت اعضا، بودجه ویژه‌ای برای حوزه حمل و نقل در سال آینده همانند امسال پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع
تسنیم

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا