مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

توزیع 900 عدد کلاه ایمنی در سه ماهه سوم امسال برای راکبان موتورسیکلت

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: آموزش راکبین موتورسیکلت سوار، توزیع 900 دستگاه کلاه ایمنی و نصب بیش از ۴۰۰ قطعه شبرنگ بر بدنه موتورسیکلت‌ها در محورهای 15 روستا انجام شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، یوسف گیلک، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت‌بارها، 900 عدد کلاه ایمنی، بیش از ۴۰۰ قطعه شبرنگ و بسته فرهنگی در بین شرکت‌کنندگان در همایشات توزیع شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران هدف از اجرای این همایش را افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری حوادث جاده‌ای‌، دانست و گفت: این طرح با عنوان ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت‌بارها در سطح راه‌های استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طبق تمهیدات به عمل آمده این همایش در قالب برنامه‌هایی متنوع‌ در 15 روستا در سطح استان عملیاتی شد.

یوسف گیلک به مشخصات اجرایی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت ‌بارها اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح 900 عدد کلاه ایمنی و شبرنگ در بین مجموعه هدف توزیع شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به اماکن استقرار اکیپ‌های اجرایی طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به ابعاد فرهنگی این طرح که همانا ارتقای سطح فرهنگ ترافیک جاده‌ای است‌، این طرح در چهار روستای شهرستانهای فیروزکوه و دماوند، دو روستای شهرستانهای پردیس و پیشوا، یک روستا در شهرستانهای رباط کریم، ورامین و ملارد اجرا شد.

وی با یادآوری این مهم که مخاطب فرهنگی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور سیکلت و وانت‌بارها و شامل همه کاربران جاده‌ای اعم از رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه بوده است، تصریح کرد: به همین منظور و در راستای اجرای همایش نسبت به برگزاری تئاتر نیز اقدام شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا