مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ امیدوار: همه راکبان موتورسیکلت در خراسان رضوی گواهینامه‌دار می‌شوند

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح صدور گواهینامه آسان در آموزشگاه‌های رانندگی ویژه موتورسیکلت در مشهد و دیگر شهرستانهای این استان آغاز شد و بدین طریق تمام راکبان موتورسیکلت در خراسان رضوی گواهینامه‌دار می‌شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی امیدوار افزود: در قالب این طرح برای افرادی که راکب و مالک موتورسیکلت بوده و فاقد گواهینامه هستند بعد از آموزش های لازم به سرعت گواهینامه صادر می شود.

وی اضافه کرد: هم اینک در کشور ۱۲ میلیون موتورسیکلت سوار داریم که مالکان حدود ۶ میلیون و ٨٠٠ هزار دستگاه از آنها فاقد گواهینامه هستند.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی آموزشگاه رانندگی ایرانیان به آدرس iranianmotorco.ir و ثبت مشخصات موتورسیکلت متقاضی در سامانه اقدام کنند.

وی گفت: در این طرح تمام مراحل لازم برای صدور گواهینامه موتورسیکلت در یک روز انجام می شود.

سرهنگ امیدوار از کسانی که از موتورسیکلت استفاده می کنند و فاقد گواهینامه هستند درخواست کرد از این فرصت استفاده کنند و گواهینامه خود را دریافت کنند تا از مزایای قانونی آن برخوردار شوند.

طرح صدور گواهینامه آسان موتورسیکلت از پاییز ۱۴۰۲ در تهران و برخی استانها اجرایی شده است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا