مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره ارائه دوچرخه و اسکوتر برقی در شهر میلان

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دو هزار اسکوتر برقی و همچنین دو هزار دوچرخه برقی در شهر میلان ایتالیا اضافه شده است تا افراد بتوانند به راحتی در سطح شهر جابه‌جا شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، شرکت میکروموبیلیتی Dott اعلام کرده است که در شهر میلان ایتالیا یک قرارداد سه ساله منعقد کرده است که شامل ارائه دو هزار اسکوتر برقی و دو هزار دوچرخه برقی می‎‌شود، هدف از اجرای این طرح ارائه گزینه‌های سفر کارآمد و سازگار با محیط زیست برای شهروندان است؛ ناوگان اسکوترهای الکترونیکی متشکل از وسایل نقلیه کاملاً بازسازی شده خواهد بود که رویکردی پیشگام برای کاهش آلاینده‌های مرتبط با تولید و حمل‌ونقل واحدهای جدید است.

این اسکوترهای الکترونیکی با دقت تعمیر و بازسازی می‌شوند، سپس ایمنی آن‌ها با استفاده از چرخ عقب ۱۱ اینچی که مکمل چرخ جلوی ۱۲ اینچی است، افزایش پیدا می‌کند و به گزینه‌ای راحت و پایدار برای جابه‌جایی در سطح شهر تبدیل می‌‎شوند؛ علاوه بر این، دوچرخه‌های برقی شرکت Dott به صندلی کودک مجهز شده‌اند که برای خانواده‌هایی که به دنبال گزینه‌های حمل‌ونقل پایدار هستند، ارائه می‎‌شود.

همچنین، دوچرخه‌های باری برای کمک به افرادی که چمدان یا خرید می‌کنند، در دسترس خواهند بود و باعث کاهش اتکا به خودروهای شخصی می‌شوند؛ استفاده از اسکوتر و دوچرخه‌های برقی جدید به کاهش تراکم جاده‌ها و بهبود کیفیت هوا کمک قابل‌توجهی می‌کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا