مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قوه قضاییه به‌دنبال احیای شرکت «سارا موتور» 

رئیس کل دادگستری استان تهران از احیای یک واحد تولیدی در زمینه موتورسیکلت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد و گفت: برای کلیه واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران به‌منظور ساماندهی، شناسایی و رفع مشکلات آتی آن‌ها «شناسنامه صنعتی» تشکیل شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از میزان، علی القاصی از احیاء یک واحد تولیدی در زمینه موتورسیکلت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد و گفت: شرکت تعاونی و تولیدی «سارا موتور» که از تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های دنده‌ای مستقر در شهرستان بوئین‌زهرا است، به‌دلیل واردات قطعات مشابه تولید داخل و عجز از پرداخت تسهیلات بانکی دچار بحران شده بود و پس از صدور حکم ورشکستگی در نهایت به‌طور کامل در سال ۱۳۹۱ تعطیل شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص ضرورت حمایت قضایی از چرخه تولید، احیا و راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت و با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران، هم‌زمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک‌ها، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی با رفع کلیه موانع موجود خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر این واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۳۰۰ الی ۴۵۰ دستگاه موتورسیکلت در ماه و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۵ نفر پس از ۱۱ سال با اقدامات قضایی احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.  

وی ضمن اشاره به استمرار حمایت‌های قضایی از چرخه تولید اظهار کرد: دادگستری کل استان تهران برای تحقق این امر، از ۲ ید قدرتمند خود اعم از اداره تصفیه امور ورشکستگی و ستاد اقتصاد مقاومتی نهایت استفاده را خواهد کرد و به‌طور قطع از هیچ اقدامی در جهت استمرار فعالیت تولیدی مشروع در حوزه اختیارات خود دریغ نمی‌کند.

القاصی همچنین از تشکیل «شناسنامه صنعتی» برای کلیه واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران به‌منظور ساماندهی، شناسایی و رفع مشکلات آتی آن‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
میزان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا