یک‌هزار دستگاه موتورسیکلت جدید به شبکه توزیع پستی وارد می‌شود

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست گفت: شبکه توزیع مرسولات پستی به عنوان یک رکن مهم اجتماعی نقش موثری در رفع نیازهای مردم دارد، از این رو با طرح جدید شرکت ملی پست یک‌هزار دستگاه موتورسیکلت جدید با تسهیلات در نظر گرفته شده، نوسازی می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، از شرکت ملی پست، «علیرضا زرگوش» با اشاره به تصمیمات اخیر هیات مدیره در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل مرسولات شبکه پستی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با یکی از شرکت های موتورسیکلت ساز داخلی و بانک قرض الحسنه مهر ایران تعدادی از پستچیان سراسر کشور با استفاده از این طرح صاحب موتورسیکلت جدید می شوند.

وی افزود: بر اساس مفاد این طرح تسهیلاتی به صورت قرض الحسنه توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به متقاضیان خرید موتورسیکلت ارائه شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ادامه‌داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل شبکه پستی کشور در سال های اخیر در چند مرحله انجام شده است و در حال حاضر در دو سطح خودروهای سبک و سنگین در حال اجراست.

زرگوش با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل پستی تاثیر مستقیم در ارتقای کیفیت، سرعت و دقت خدمات شبکه دارد، بیان‌داشت: خرید کامیون، کامیونت، وانت و موتورسیکلت تا رسیدن به شرایط مطلوب در دستو کار شرکت قرار دارد.

وی اضافه‌کرد: خرید موتورسیکلت توسط موزعین اختیاری بوده و متقاضیان باید شرایط دریافت وام از بانک را داشته باشند.

فراخوان خرید موتور سیکلت از فردا (یکشنبه، ۲۱ آبان) توسط اداره کل پشتیبانی شرکت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا