طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت توقیفی به مناسبت هفته فراجا در البرز آغاز شد

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز اجرای طرح ویژه ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته فراجا در این استان خبرداد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار کرد: این طرح از امروز پنجشنبه سیزدهم مهر ماه به مدت ۲ هفته، شرایط ویژه‌ای برای رفع توقیف خودرو ها و موتورسیکلت های توقیفی درنظر گرفته شده که مالکان می توانند برای رفع توقیف وسیله خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح امکان تقسیط جرائم تخلفات رانندگی، بخشودگی جرایم تاخیر در اخذ بیمه نامه شخص ثالث و محاسبه مبلغ پارکینگ بر اساس مبلغ مصوبه سال ۹۴ هیات دولت فراهم شده که مالکان وسایل نقلیه توقیف شده می تواننداز این فرصت استفاده کنند.

رحمتی پور یادآورشد که این طرح شامل خودروهای دارای دستور قضایی نبوده و تا رفع دستور امکان ارائه خدمات برای این خودروها امکانپذیر نخواهد بود.

ییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار کرد : همچنین در هفته ناجا ساعات کار ادارات ستاد پلیس راهور این استان شامل اجرائیات، شماره گذاری، آزمایشات رانندگی، صدور گواهینامه، ترخیص و مرکز تعویض پلاک قزلحصار افزایش یافته تا ساعت ۱۶ به شهروندان ارائه خدمات خواهند داشت.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا