توضیح سرهنگ غلامعلی همایی درباره اجرای طرح گواهینامه‌دار کردن دارندگان موتورسیکلت در استان همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اجرای طرح گواهینامه‌دار کردن دارندگان موتورسیکلت در استان همدان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ غلامعلی همایی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این طرح از اول مهرماه سال‌جاری آغاز شده است و در طول هفته فراجا عملیاتی و اجرایی می‌شود به طوری که در این طرح افراد به آسانی و در کمترین زمان در عرض یک روز می‌توانند گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند.

وی شرایط و مراحل دریافت گواهینامه یک‌روزه را این گونه برشمرد: فرد باید به صورت اینترنتی در سامانه آموزشگاه رانندگی ایرانیان ثبت‌نام کند، فرد باید در سامانه احراز هویت شود و در صورت عدم احراز هویت باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و پس از احراز هویت مجدداً به سامانه آموزشگاه مراجعه کند.

همایی ادامه داد: داشتن پلاک موتورسیکلت در سامانه شماره‌گذاری به نام فرد یا والدین قبل از سال ۱۴۰۲ الزامی است و باید در زمان ثبت‌نام اطلاعات موتورسیکلت در سامانه ثبت کند سپس از طریق اینترنتی برای مراجعه به پزشک نوبت گرفته و پس از انجام معاینات پزشکی به آموزشگاه مراجعه کرده و پس از آموزش گواهی برای وی صادر شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد: در ادامه از طریق اینترنتی برای آزمون آیین‌نامه و عملی نوبت دریافت و به پلیس راهور برای انجام آزمون مراجعه کنند و پس از قبولی در آزمون در طول یک‌روز گواهینامه صادر می‌شود.

انتهای پیام

منبع
ایسنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا