مسئولان «وزارت صمت» به‌جای مونتاژکنندگان با قطعه‌سازان موتورسیکلت جلسه برگزار کنند/ وقتی به نتیجه نمی‌رسید یعنی صورت‌مسئله شما اشتباه است!

نژادیان: سال‌هاست وزارت صمت به‌دنبال افزایش داخلی‌سازی موتورسیکلت است، اما مشکل اینجاست که طرح مسئله را اشتباه مطرح و پیاده‌سازی می‌کند. مسئولان اعلام کنند طی 10 سال گذشته چند جلسه با قطعه‌سازان موتورسیکلت و تولیدکنندگان لوازم جانبی داشته‌اند و با تعداد جلسات برگزار شده با مونتاژکنندگان موتورسیکلت و نتیجه حاصل شده مقایسه کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان در یادداشتی نوشت: راه توسعه صنایع کشور توجه عملی به قطعه‌سازان است و نه به مونتاژکنندگانی که سودشان در واردات بوده است. مسئولان بررسی کنند ببینند چه دستاوردی از جلسات مکرر با مونتاژکنندگان داشته‌اند؟!

پیشنهاد به تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی موتورسیکلت: امروز روز جهانى صلح است. با توجه به اينكه وزارت صمت تصميم جدى بر افزايش داخلى‌سازى دارد، لذا پيشنهاد مى‌شود، ضمن اتحاد و دورى از مسائل و رقابت‌ها جلسه‌اى برگزار شود و در نهايت طى يك استراتژى برنامه، توان، انگيزه، همت، سوابق و توجه خود را به داخلى‌سازى بيان كنيد و تقديم وزير نماييد.

در حال حاضر، قطعه‌سازان بيشتر از مونتاژكنندگان به علم و پيشرفت توجه داشته‌اند و چند مجموعه دانش‌بنيان نیز شكل گرفته است. شما فعاليت‌هاى آقاى زردوز در توليد رينگ را بررسى كنيد، فعاليت‌هاى اقاى مجد در توليد لنت را بررسى كنيد و….تا اتحاد و برنامه‌ريزى به‌صورت صنفى نباشد كسى قدرت قطعه‌سازى شما را درك نمى‌كند.

به سنديكا قطعه‌سازان و اتحاديه تعميركاران نيز پيشنهاد مى‌شود باهم جلسه بگذارند و هم‌انديشى داشته باشند.

جناب اقاى مجد بسيار جوان خوش فكر، تحصيل كرده باسواد، اهل علم و مشتاق و علاقه‌مند به توليد است. همچنين مجموعه اقاى زردوز نيز همين‌طور است، از حضور اين افراد و از فكرشان استفاده بيشترى داشته باشيد.


انتهای پیام/

خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا