مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محمدعلی نژادیان: برای ساماندهی بازار «وزارت دفاع» به تولید موتورسیکلت و دوچرخه ورود پیدا کند/ بدون حرکت جهادی به خودکفایی نمی‌رسیم

وزیر دفاع درباره ورود به خودروسازی گفت: «باید ببینیم آیین‌نامه‌هایی که دارد تنظیم می‌شود در سطح دولت و بخش‌های دیگر (وزارت صمت) و مجموعه‌های دیگر که متولی هستند، اگر هر نقشی را برای وزارت دفاع ببیند، ما آماده‌ایم در همه زمینه‌های آن کمک کنیم. الان در قطعه‌سازی کمک می‌کنیم ولی در بخش‌های دیگر نیز حاضریم این کار را انجام دهیم».

محمدعلی نژادیان مدیرمسئول موتورسیکلت نیوز، در یادداشتی نوشت: با توجه به اعلام آمادگی وزارت دفاع برای ورود به خودروسازی، پیشنهاد می‌شود که وزارتخانه تولید موتورسیکلت و دوچرخه را در اولویت قرار دهد تا بلکه این صنعت از وابستگی به چین و کشورهای دیگر خلاص شود. تجربه ثابت کرد تا یک حرکت جهادی برای نیازهای اساسی کشور ایجاد نشود ما به خودکفایی نخواهیم رسید. زیرا، در همه صنایع سود عده‌ای در واردات است و با توجه به سیاست‌های کلی نظام در خصوص تقویت اقتصاد داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز است هر چه سریع‌تر تصمیم‌های مهمی برای ورود به تولید موتورسیکلت و دوچرخه گرفته شود.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
باشگاه خبرنگارانموتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا