مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

«علیرضا حسین احمدی» عضو تیم ملی «موتور کراس» بهترین رتبه ایران تا به امروز را کسب کرد

نژادیان: صبح امروز 4 عضو تیم ملی موتور کراس ایران در بدترین شرایط محیطی و رقابتی مسابقات را برگزار کردند. قابل ذکر است زمین پیست مسابقه به‌دلیل بارندگی که از دیروز شروع شد، همچون باتلاقی موتورسیکلت‌ها را در خود گرفت. اما، فارغ از نتایج مسابقه که در شرایط نابرابر با رقبا از لحاظ امکانات و پشتیبانی برگزار شد، همه اعضای تیم ملی، حامی مالی (شرکت آکام) و دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری همه تلاش خود را انجام دادند و همین که نام ایران را در این عرصه زنده کردند و باعث کسب تجربه نوجوانان و جوانان تیم ملی موتور کراس ایران شدند، جای قدردانی دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان در یادداشتی نوشت: امروز 12 شهریور 1402 مرحله‌ای از مسابقات جهانی موتور کراس در افیون ترکیه برگزار شد. در این رقابت علیرضا حسین احمدی موتورسوار هرمزگانی با 17 سال سن، مقام تاریخی پانزدهم را برای کشور کسب کرد. این در حالی است که سال گذشته هستی رضایی مقام بیستم را کسب کرده بود، اما امروز به‌دلیل زمین‌گیر شدن موتورسیکلت او در گِل، دختر پرتلاش ایران حذف شد. همچنین مهدیس حیدرنژاد گرجی نیز که بار اول بود در این مسابقات شرکت می‌کرد، در جدالی نابرابر با کشورهای دیگر حذف شد و در نهایت امیررضا ثابتی‌فر جوان 29 ساله تیم ملی به‌دلیل تغییرات در رده سنی برای 250 سی‌سی و نرسیدن موتورسیکلت 450 ‌سی‌سی برای او، از مسابقات جا ماند. قابل ذکر است که این اولین‌باری بود که ایران در قالب یک تیم به این مسابقات اعزام شد.

طبق گفته محسن یزدان‌پناه مدیر شرکت آکام تا امروز حدود 3 میلیارد تومان برای تیم ملی موتور کراس و اعزام این عزیزان هزینه شده است که جا دارد از ایشان و شرکت آکام به‌دلیل غیرتی که بر روی نام ایران و تیم ملی داشتند قدردانی کنیم.

نکته برجسته در این مسابقات پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دلسوزانه و پدرانه «دکتر مازیار ناظمی» رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران بود که لحظه به لحظه این مسابقات را خود گزارش کرد و با صحبت‌های گرم و مهربانانه خود به تیم موتور کراس ایران قوت قلب داد.

در نهایت امیدواریم که در آینده نیز حمایت‌های بیشتری برای رشته موتورسواری توسط شرکت‌ها و علاقه‌مندان به این رشته انجام شود تا استعدادهای بیشتری کشف و افتخارآفرینی کنند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
اینستاگرام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا