مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهدیس حیدرنژاد گرجی: حمایت شوم موتورسواری را ادامه می‌دهم/ تیم ملی موتورکراس ایران برای مسابقات جهانی به ترکیه می‌رود

مهدیس حیدرنژاد گرجی ملی پوش منتخب رشته موتور کراس برای مسابقات جهانی ترکیه گفت : از فرصت ایجاد شده خوشحالم و تاکنون پدرم حمایتم کرده است و اگر بیشتر حمایت شوم ادامه می دهم.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مهدیس حیدرنژاد گرجی ملی پوش منتخب رشته موتور کراس برای مسابقات جهانی ترکیه گفت: از فرصت ایجاد شده خوشحالم و تاکنون پدرم حمایتم کرده است و اگر بیشتر حمایت شوم ادامه می دهم.

گرجی دختر بهشهری تیم ملی ایران گفت: این اولین بار است که ایران با ترکیب کامل در مسابقات جهانی شرکت می کند و امیدوارم نتایج خوبی گرفته شود.

مهدیس درباره انگیزه های خود برای رشته موتور کراس گفت: هشت سال قبل بدون موتور وارد این رشته شدم و خبری از چند مسابقه در سال نبود و الان توجه بیشتری می شود.

خانم گرجی با اشاره به امکانات کم استانها و شهرستان ها گفت: در تهران و در پیست بین المللی مجموعه آزادی تمرین می کنم و امکانات بسیار خوبی دارد ولی در شهر خودمان برای تمرین و پیشرفت امکانات بیشتری می خواهم
مسابقات جهانی موتور کراس ترکیه شهریورماه در شهر افیون برگزار می شود و ایران برای نخستین بار با چهار شرکت کننده زن و مرد عازم این مسابقات است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اردوی نهایی تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه از امروز 30 مرداد ماه در تهران آغاز شد.

این اردوی چهار روزه تا زمان اعزام تیم به کشور ترکیه محل برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی جهان ادامه دارد.
برای نخستین بار است که تیمی کامل از بانوان و آقایان در رشته موتورکراس از ایران راهی مسابقات جهانی می شود.

ورزشکاران اعزامی به این مسابقات به شرح زیر هستند:

  • امیررضا ثابتی‌فر
  • علیرضا حسین احمدی
  • هستی رضایی
  • مهدیس حیدرنژاد گرجی

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فدراسیون موتورسواری
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا