مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عدم استفاده از  «کلاه ایمنی» توسط راکبین موتورسیکلت باعث مرگ آن‌ها می‌شود

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آمار 4 ماهه سال 1402 حکایت از این دارد که علیرغم همه توصیه‌ها، اطلاع رسانی و تذکرات پلیس راهور تهران بزرگ و نکاتی که آموزش می دهیم، شاهد سه فقره تصادف فوتی در داخل تونل توحید بودیم که در هر سه مورد از این تصادفات خود راکب موتورسیکلت مقصر بوده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در برنامه شهرامن گفت: آمار  4 ماهه سال 1402 حکایت از  این دارد که علیرغم همه توصیه‌ها، اطلاع رسانی  و تذکرات پلیس راهور  تهران بزرگ و نکاتی  که آموزش می‌دهیم ، شاهد سه فقره تصادف فوتی  در  داخل تونل توحید بودیم که در  هر  سه مورد از  این تصادفات خود راکب  موتورسیکلت مقصر  بوده است.  

وی بیان کرد: علت این تصادفات عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین بوده است که سر آن‌ها به موانع برخورد کرده بود چرا که در  داخل تونل  به دلیل انباشت گازهای  آلاینده تعادل  این راکبین بر  هم خورده و جان خود را از  دست دادند.  

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : اگر  اصراری برای تخلف وجود نداشته باشد مطمئنا سود این کار  به خود راننده و راکب  موتور سیکلت باز  می‌گردد و این موضوع دغدغه پلیس  است و هر  چقدر  بر  روی  این موضوع کار  کنیم و اطلاع رسانی  داشته باشیم می  خواهیم حوادث  کاهش  پیدا کند و این نفع به خود آن فرد و خانواده وی می رسد.

سرهنگ جوانبخت افزود : بنده بدلیل نوع کاری  که دارم ، روزانه شاهد تصاویر دلخراش  تصادفات خودروها و مخصوصا راکبین موتورسیکلت می  باشم ولی  متاسفانه هفته گذشته یکی  از  آشنایان خود بنده بدلیل آنکه از  کلاه ایمنی  استفاده نکرده بود و راکب  یکدستگاه موتورسیکلت بود جان خود را از  دست داد و عمق  اندوه از  دست دادن جوان 24 ساله بسیار  زیاد و دردناک است.  

وی گفت : این جوان 24 ساله علیرغم توصیه های  پدر  مبنی  بر  استفاده از کلاه ایمنی از  ان استفاده نکرده و الان این خانوده داغدار  فرزند خود هستند و در  غم از  دست دادن وی  تا آخر  عمر عزادار و فکر  نمی  کنم که زندگی  انها به شرایط  عادی  بازگردد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا