افزایش 30 درصدی پلاک‌گذاری موتورسیکلت در اصفهان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار دستگاه موتورسیکلت در این استان شماره‌گذاری شده که در مقایسه با سال قبل ۳۰ درصدافزایش داشته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: امسال بیش از چهار هزار دستگاه موتورسیکلت و حدود ۲۵ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین در اصفهان پلاک گذاری شد که این رقم برای موتورسیکلت ۳۰ درصد افزایش و برای خودرو ها ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: دارندگان موتور سیکلت هم مانند دارندگان خودرو باید به سامانه نوبت دهی پلیس راهور به نشانی nobatdehi.police.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام و دریافت نوبت طبق روز و ساعت تعیین شده برای تعویض پلاک، در مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور حضور یابند.

سرهنگ محمدی در پاسخ به ایرنا در مورد اینکه چه فکری برای موتورهای فرسوده در حال تردد شده است، پاسخ داد:اکنون، اقدامی از سوی مسئولان کشوری انجام نشده است.

وی یادآور شد: موتورهای فرسوده در صورت داشتن پلاک ملی می‌توانند برای تعویض پلاک اقدام کنند و اگر پلاک قدیم دارند به شرطی که در سامانه جامع معاینه فنی کشور سلامت آنها احراز شود، می‌توانند برای تعویض پلاک اقدام کنند.

هم اکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت در استان اصفهان تردد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا