حمایت مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت از نامه وزارت صمت درباره ارز مونتاژکنندگان موتورسیکلت

نژادیان: سود بسيارى از شركت‌ها مخصوصا مافيای صنعت موتورسيكلت در اين بود كه از خلاءهاى ارزى سوءاستفاده كنند و چون ساز و كار و نظارت درستی براى صحت‌سنجى قيمت محصولاتی كه با ارز نيمايى (مثل سال ١٣٩٧-٤٢٠٠ و ١٤٠١-٢٨٥٠٠) وارد کشور می‌شود نبود، در نتيجه هر كارى خواستند با منابع كشور و مردم انجام دادند. 

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت در یادداشتی نوشت: مونتاژکنندگان براى IPI هزار و يك ترفند زدند كه بلكه سودى به قطعه‌ساز داخلى نرسد و اين حوزه جان نگيرد. يعنى كلا سود مونتاژكنندگان در واردات بود. حالا با چند تصمیم مانند نامه وزارت صمت به شماره ۷۷۹۱۸۹ در مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ (موضوع: بازنگری محل تامین ارز) مجبور مى‌شوند به‌سمت توليد داخل حركت كنند يا اينكه كلا جمع كنند و بروند در مکان‌هایی (مانند باستى هيلز يا اسپانيا) که با منابع ملی و جیب ملت خریدند استراحت كنند.

برخی از مونتاژکنندگان براى امنيت جان جوانان و مردم كشور ارزش قائل نيستند و حتی بعضا چيزى به نام ضايعات در كارخانه‌هايشان تعريف نشده است، حال چه توقعى از پیشرفت این صنعت دارید؟ اين افراد روى خون مردم مانور مى‌دهند و افتخار مى‌كنند بزرگ‌ترين و اولين و دومين … شده‌اند. از كجا بزرگ‌ترين شديد؟

متاسفانه طی 8 سال دولت قبل، مافیا در این صنعت با ارتباط گرفتن با بعضی از عناصر آن دولت هر کاری که صلاح خود دیدند انجام داد.


بیشتر بخوانید: پایان دوران طلایی در صنعت موتورسیکلت نزدیک شد/ وزارت صمت به مونتاژکنندگان اعلام کرد که خودشان به فکر تامین ارز باشند

پایان پیام/

خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا