توضیح سرهنگ تقی کبیری درباره اعطای گواهینامه یک روزه موتورسیکلت در استان سمنان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان از برگزاری طرح صدور آسان گواهینامه موتورسیکلت در استان سمنان به مدت محدود خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ تقی کبیری ۱۹ تیرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح صدور آسان گواهینامه موتورسیکلت در استان سمنان به مدت محدود خبر داد و اظهار کرد: طرح گواهینامه یک روزه موتورسیکلت در استان سمنان به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهور استان افزود: هم استانی ها در صورتی که شرایط لازم را دارا باشند می‌توانند با مراجعه به سامانه صدور گواهینامه موتورسیکلت برای دریافت آن اقدام کنند.

وی از بارگزاری مدارک و ثبت نام آزمون گواهینامه از طریق سامانه خبر داد و تصریح کرد: مالکیت موتورسیکلت یا دارای پلاک مجاز به نام متقاضی یا والدین وی یا متصرف قانونی با ارائه مدرک معتبر باشد، احراز سکونت از طریق اداره پست یا دفاتر پیشخوان دولت، داشتن ۱۸ سال تمام برای آقایان و دریافت گواهی سلامت جسمی و روانی از پزشک معتمد معاین از شرایط ثبت نام گواهینامه یک روزه موتورسیکلت است.

رئیس پلیس راهور استان سمنان اضافه کرد: شرکت در دوره های آموزشی در آموزشگاه ، قبول شدن در آزمون های تئوری آیین نامه و مهارت رانندگی و عدم ثبت درخواست اخذ گواهینامه در سایر آموزشگاه های رانندگی به هنگام شرکت در طرح مذکور از دیگر شرایط اخذ گواهیمانه در یک روز در استان سمنان است.

پایان پیام/

منبع
ایسنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا