مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهرداری منطقه ۱۱ تهران از توافق با اعضای اتحادیه فروش و واردات دوچرخه و موتورسیکلت خبر داد

شهرداری منطقه ۱۱ تهران از توافق با اعضای اتحادیه فروش و واردات دوچرخه و موتور سیکلت برای رفع مخاطرات ساختمان‌ها و انبارهای ناایمن منطقه خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: انباشت انبارها و بی توجهی برخی تعمیرکاران موتور سیکلت به هشدارهای مکرر شهرداری موجب ترافیک زیاد، گله‌مندی مردم و آسیب به کالبد زیست شهری شده است.

محمد موسوی افزود: مدیریت شهری برای ساماندهی انبارهای غیرمجاز عزم جدی دارد و با اعضای اتحادیه فروش و واردات دوچرخه و موتورسیکلت برای رفع مخاطرات ساختمان‌ها و انبارهای ناایمن توافق کرده است.

شهردار منطقه ۱۱ ، آموزش به مردم درخصوص مخاطرات انبارهای غیرمجاز را الزامی دانست و گفت: ساماندهی و اجرای قانون بند۲۰ برای مهر و موم انبارهای غیرمجاز آغاز شده است.

محمد موسوی افزود: پیشنهاد همکاری داریم که انبارهای غیر مجاز به انبار مکانیزه طبقاتی تبدیل شود و در این مسیر شهرداری همکار خواهد بود.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: مخاطرات ساختمان‌های ناایمن و انبارها و سدمعبر و آزار برای مردم زیاد است و در محور خیابان هلال احمر و مولوی به جدیت در حال اقدام هستیم.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا