مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هاشمی جواهری: شناسنامه‌دار کردن موتورسیکلت‌های سنگین به مسئله‌ای ملی تبدیل شده است

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: موضوع موتورهای سنگین به مسئله‌ای ملی تبدیل شده و شناسنامه‌دار کردن آنها به نفع کشور است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، علی‌اکبر هاشمی‌ جواهری در سفر به شهرستان نیشابور با بیان اینکه در شهرستان مشهد حدود ۷۰۰ موتور سنگین شناسایی شده‌اند، تأکید کرد: شناسنامه‌دار کردن موتورهای سنگین نه تنها به نفع کشور است بلکه می‌توان در زمان بحران‌ها از صاحبان این موتورهای سنگین کمک گرفت، این موتورها شناسایی شده و نظم بهتری خواهند داشت.

هاشمی‌ جواهری اظهار کرد: موضوع موتورهای سنگین به مسئله‌ای ملی تبدیل شده و مربوط به نیشابور یا خراسان رضوی نیست و در تمام کشور مشکلات مشابه وجود دارد، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هم پیگیر این مشکل هست.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با کمک رئیس هیأت خراسان رضوی پیگیر هستیم تا نیروی انتظامی با موتورسوارانی که از هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی مجوز دریافت می‌کنند، همکاری و مساعدت کند ضمن اینکه موضوع در شورای تأمین استان مطرح شده است.

هاشمی جواهری در ادامه بازدید از مجموعه ورزشی انقلاب و طرح های عمرانی نیمه‌کاره شهرستان که سال‌ها رها شده است، درباره‌ زمان بهره‌برداری خانه جوان شهرستان نیشابور گفت: فضای سخت‌افزاری این مجموعه برای افتتاح آماده است و فقط تجهیزات اداری نیاز دارد.

وی افزود: تا حدی که برایمان مقدور باشد تجهیزات اداری خانه جوان را تأمین خواهیم کرد، اما وعده‌ای نمی‌دهم که چه زمانی آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا