مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آیا وعده زیبای شهردار تهران برای برقی کردن 500 هزار دستگاه موتورسیکلت محقق می‌شود؟

مهر نوشت: شهردار تهران از رویکرد مدیریت شهری برای برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها خبر داد و گفت: در گام اول، بالغ بر ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت مربوط به پست، برقی‌سازی خواهد شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ترابر نیوز، ۳۰ آذرماه بود که جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تور بازدید خبرنگاران از «مراکز اورهال و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی»، از انجام مذاکراتی با برقی از شرکت‌ها در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت موتورسیکلت‌های برقی خبر داد و گفت: قرار است شهرداری تهران ۵۰ درصد از هزینه خرید موتورسیکلت‌های برقی را به صورت وام قرض‌الحسنه به شهروندان پرداخت کند.

پیش‌تر نیز پرویز سروری در برنامه «سلام، صبح بخیر» با بیان اینکه طبق تعاملاتی که با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته، در تهران و در خصوص موتورسیکلت‌های برقی با بانک‌های عامل به نتیجه رسیدیم، گفت: مقرر شد تا بانک‌های عامل ۸۰ درصد قیمت موتور را با اعطای وام و با بهره چهار درصد در اختیار افراد گذارد.

در همین راستا؛ علیرضا زاکانی از عملیاتی شدن پروژه برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها خبر داد و گفت: در گام اول، بالغ بر ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت مربوط به پست برقی‌سازی خواهد شد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در شهر تهران ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت کار وجود دارد که با توجه به هدف‌گذاری صورت‌گرفته و صحبت‌های انجام شده در این خصوص، قرار بر این شد که اولویت اول، برقی‌سازی این ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت باشد تا طی مدت مشخصی این اقدام عملیاتی و انجام شود.

وی با اشاره به پیگیری موضوع برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها از طریق وزارت صمت و سایر مجموعه‌ها اظهار کرد: سعی ما بر این است تا در قالب یک تفاهم‌نامه بتوانیم این گام مهم را در شهر تهران برداریم تا ضمن کاهش آلایندگی، بتوان از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ترابر نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا