مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بازسازی ۵۰۰ دستگاه دوچرخه برای استفاده شهروندان اصفهانی

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۵۰۰ دستگاه دوچرخه شهری به‌صورت کامل بازسازی و آماده ارائه خدمات به شهروندان شده‌است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صاحب نیوز، حمید آقایی با اشاره به بازسازی ۵۰۰ دستگاه دوچرخه برای استفاده شهروندان در شهر، گفت: با توجه به افزایش قیمت دوچرخه‌های شهری در سال‌های اخیر و ضرورت ترویج دوچرخه‌سواری به جای استفاده از خودروی شخصی در شهر، بالغ بر ۵۰۰ دستگاه دوچرخه به‌صورت کامل بازسازی و آماده ارائه خدمات به شهروندان شده است.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: دوچرخه‌ها با طیفی از رنگ های شاد تزیین و شعار این دوره مدیریت شهری با عنوان «اصفهان من، شهر زندگی» بر روی بدنه آنها نصب شده است.

وی با بیان اینکه گذر تاریخی چهارباغ اصفهان از نخستین مسیرهای دوچرخه‌سواری در کشور بوده است، اظهار کرد: اصفهان به‌لحاظ جغرافیایی و برخورداری از جاده های بدون شیب و مسطح امکان دوچرخه‌سواری را برای شهروندان فراهم می‌کند.

آقایی با اشاره به اینکه اصفهان از گذشته‌های دور به شهر دوچرخه‌ها شهرت داشته و دوچرخه‌سواری به‌لحاظ فرهنگی بخشی از فرهنگ مردم آن است، اضافه کرد: مطالعات برخی کارشناسان نشان داده است که استفاده از دوچرخه در شبکه حمل‌ونقل شهری تأثیرات مثبتی در کاهش میزان ترافیک شهری و آلودگی‌های ناشی از حمل‌ونقل موتوری دارد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صاحب نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا