مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست جدید وزارت صمت تعیین شد

به دنبال استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت که به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او منجر شد، رئیس‌جمهوری «مهدی نیازی» را به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در پی رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدرضا فاطمی‌امین، سیدمهدی نیازی را تا زمان اعلام گزینه پیشنهادی برای تصدی این وزارتخانه به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

سیدابراهیم رئیسی با تشکر از زحمات و خدمات سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن، تجارت، در حکمی سیدمهدی نیازی را که تا پیش از این، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت بود و سابقه معاونت هماهنگی و امور کسب‌وکار وزارت صمت را نیز در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

در پیگیری ایسنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع تایید شد.

در جلسه امروز مجلس (یکشنبه ١٠ اردیبهشت‌ماه) استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین بررسی شد و نمایندگان مجلس با ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف، دو رای ممتنع و شش رای باطله از مجموع ۲۷۲ رای مأخوذه به  سیدرضا فاطمی امین رای عدم اعتماد دادند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا