مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های سه چرخ در قزوین ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرای طرح شناسایی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت موتورسیکلت‌های سه چرخ سطح شهر توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا وثوق‌نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: موتورسیکلت‌های سه چرخ موجود در سطح شهر به عنوان یک صنف در مشاغلی همچون جا به جایی بار و کالای درون شهری، جمع آوری و فروش ضایعات و مواد بازیافتی، فعالیت در میادین میوه و تره بار و توزیع خرده بار فعالیت دارند، جهت پیشگیری از تخلفات و احراز صلاحیت‌های لازم، ضرورت ساماندهی و شناسنامه دار کردن افراد شاغل در این رسته شغلی بیش از پیش احساس می‌شود. 

وی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده بین سازمان تاکسیرانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی مقرر گردید در خصوص شناسایی، ساماندهی، شناسنامه دار و قانونمند کردن فعالیت موتور سیکلت‌های سه چرخ و در نهایت صدور مجوز فعالیت برای دارندگان این گونه وسایل نقلیه اقدامات لازم توسط سازمان تاکسیرانی انجام پذیرد.

وثوق نیا یادآور شد: با توجه به این که فعالان موتورسیکلت‌های سه چرخ خدمات متعددی را در حمل بار کم حجم و جابه جایی کالا‌های درون شهری به شهروندان ارائه می‌کنند، احراز صلاحیت‌های اخلاقی، رفتاری و حتی بهداشتی جهت پیشگیری از تخلفات و ایجاد اعتماد شهروندان به این رسته شغلی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا