مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سردار حسینی خبر داد: موتورسیکلت‌ها با اجرای «طرح غدیر» ساماندهی می‌شوند/ پلیس به دنبال درآمدزایی نیست

سردار سید تیمور حسینی با تاکید بر اجرای طرح غدیر و توقیف موتورسیکلت‌های متخلف و فاقد مدارک، گفت: پلیس به دنبال پر کردن پارکینگ‌ها از موتورسیکلت‌ها و درآمدزایی نیست و فقط نگاه ایمنی و رعایت حقوق شهروندی را اولویت قرار می‌دهد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی در پاسخ به آخرین وضعیت ساماندهی موتور سیکلت‌های متخلف و فاقد مدارک، اظهارداشت: یکی از تجربیات نه چندان خوب ما در سال‌های اخیر، جمع‌آوری موتور‌های متخلف و فرستادن به پارکینگ بود که باعث اشباع شدن پارکینگ‌ها شد.

وی هرگونه اقدام سلبی پیش از اقدامات ایجابی را چرخه‌ای معیوب توصیف کرد و افزود: تلاش پلیس این است که موتورسیکلت را به عنوان وسیله نقلیه با قدرت مانور بالا در زندگی شهری در چارچوب قوانین و مقررات و رعایت حقوق شهروندی قرار دهد.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه پلیس به دنبال فرهنگ‌سازی و آموزش است، یادآور شد: البته اقدامات سلبی و بررسی وضعیت و مدارک موتورسیکلت‌ها و راکبان آن‌ها در سطح شهر، همچنان ادامه دارد.

سردار حسینی به طرح غدیر برای ساماندهی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد و گفت: برخورد با موتورسیکلت‌سواران در حرکت بین خطوط ویژه، حرکت خلاف جهت و حرکت در پیاده‌رو‌ها به عنوان نخستین مرحله این طرح تدوین شده است.

بیش از ۳۰ دستگاه در موضوع ترافیک و کاهش سوانح دخیل هستند

وی به استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و دستگاه‌های مختلف در طرح غدیر اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰ دستگاه در موضوع ترافیک و کاهش سوانح دخیل و مسئول هستند، اما همواره پلیس در همه این طرح‌ها تنها و خط مقدم است؛ بنابراین چنانچه دستگاه‌ها با پلیس همکاری نداشته باشند، نمی‌توان انتظار اثرگذاری محسوس در برنامه‌ها داشت.

جانشین پلیس راهور با تاکید مجدد بر اقدامات ایجابی همراه با اقدامات سلبی گفت: پلیس به دنبال قانونمند کردن موتورسیکلت‌ها است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
دانشجو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا