مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌سواران روسی وارد ایران شدند

رالی گردشگری موتورسیکلت‌سواران روسی با عنوان «دریای خزر- دریای دوستی» از طریق گذرگاه مرزی باجگیران در استان خراسان رضوی وارد ایران شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این رالی‌تور از سوی استانداری آستراخان از کشور روسیه آغاز شده و به منظور تحکیم روابط کشورهای منطقه خزر در مسیر قزاقستان، ترکمنستان، ایران و آذربایجان در حال برگزای است.

شرکت‌کنندگان در این رویداد بین‌المللی که با حضور «ایگور بابوشکین»، استاندار آستراخان همراه است، ۱۹ نفر هستند که با ۱۵ دستگاه موتورسیکلت از کشورهای حوزه دریای خزر عبور کرده‌اند و بر اساس زمانبندی انجام شده، در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۳ برابر با ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ وارد کشورمان شدند.

این گروه موتورسوار پس از گذر از شهرهای شمالی ایران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی در استان‌های مسیر خود، از جمله خراسان رضوی، مازندران و گیلان، روز ۱۹ فروردین ماه از گذرگاه مرزی آستارا در استان گیلان، ایران را ترک خواهد کرد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پیش‌تر نیز  از برگزاری سه رالی بین‌المللی با عنوان «پرسپولیس تا آکروپولیس»، «پیام‌آوران نوروزی از ایران تا ترکمنستان و تاجیکستان» و «کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای خزر» خبر داده بود که این رالی‌ها با مشارکت و از مبدأ ایران و در همکاری با کشورهای مقصد انجام می‌شود.

به گفته محمدحسین صوفی، این رالی‌ها رویکرد ورزشی ندارد و جنبه توریستی داشته و متأثر از قوانین مقررات فیا (فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی) است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا